Přehled událostí ze dne 22. února 2022

Kontakty

Strážníci dopadli dvě celostátně hledané ženy. Strážníci pomáhali muži s psychickými problémy, nadýchal přes 4 promile. Starší ženě se zkazila polévka, pomoc při reklamaci žádala od strážníků.



Strážníci dopadli dvě celostátně hledané ženy

Zjevně nervózní mladé ženy si v noci na úterý všimli strážníci projíždějící Rokytovou ulicí. Protože se podobala osobě, po které bylo vyhlášeno celostátní pátrání, zastavili u ní a vyzvali ji k prokázání totožnosti. Po ověření jejích osobních údajů se domněnka hlídky potvrdila a hledanou jednadvacetiletou ženu už zanedlouho předávala republikovým policistům.

Další celostátně hledanou ženu popíjející alkohol na Dornychu přistihla o několik hodin dříve druhá hlídka městské policie. Že jde o osmatřicetiletou ženu, po které pátrá Policie České republiky, zjistili strážníci také kontrolou totožnosti. Ještě než si i ji převzali republikoví kolegové, dostala od hlídky městské policie pokutu za porušení vyhlášky. (ms)

Strážníci pomáhali muži s psychickými problémy, nadýchal přes 4 promile

Psychické problémy muže žijícího v centru města přivedly do jeho bytu v pondělí večer hlídku městské policie. Přivolali ji svědci, kterým se údajně svěřil, že pomýšlí na sebevraždu, zároveň u toho prý popíjel alkohol. Strážníci na uvedené adrese kontaktovali třiašedesátiletého muže a zajímali se, co ho trápí. Muž jim pouze neurčitě odvětil, že všechno, ale své důvody nijak dál nerozváděl. Provedená dechová zkouška navíc přinesla výsledek 4,44 promile alkoholu. Vzhledem k této vysoké hodnotě a jeho špatnému psychickému stavu hlídka vyrozuměla zdravotníky, kteří muže nejprve vyšetřili, a poté sanitkou převezli do nemocnice. (ms)

Starší ženě se zkazila polévka, pomoc při reklamaci žádala od strážníků

V pravé poledne zatelefonovala na tísňovou linku městské policie nešťastná starší žena. Operátorovi si postěžovala, že si o den dříve u stánku na západě Brna koupila zabijačkovou polévku a po vytažení z ledničky zjistila, že je zkažená a silně zapáchá. Od městské policie přitom očekávala, že jí zprostředkuje reklamaci. Strážník dal penzistce najevo své pochopení, poradil jí, jak má postupovat při vrácení zboží, a ujistil ji, že kdyby se k ní prodejce nechoval slušně, může požádat o příjezd hlídky. Vysvětlil jí také, že linka 156 slouží primárně pro případy ohrožení života, zdraví a majetku. Strážníci přesto ke stánku zamířili, aby se přesvědčili, že odpovědná osoba má oprávnění k prodeji jídla i záboru ulice. Nastínili prodejci situaci a ten jim po kontrole dokumentů ochotně ukázal, jakým způsobem připravuje úplně čerstvé polévky. Když seniorka dorazila, vyšlo najevo, že svoji zakoupenou porci dala po příchodu domů nejspíš ještě horkou do lednice a polévka potom v zavřené nádobce zkysla. Prodejce přesto vyšel starší ženě vstříc, polévku jí bezplatně vyměnil za novou a zopakoval instrukce, jak ji má správně skladovat. Případ z konce minulého týdne tedy měl pro ženu dobré vyústění. (jag)



Vytvořeno 22.2.2022 15:37:11 | přečteno 276x | marketa.skrivankova
load